• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

  • Waar bezorgd Hondjekoek.nl?

Hondjekoek.nl bezorgt in heel Nederland en België per PostNL (m.u.z. van diepvries producten). Verzenden per post doen wij doorgaans binnen 24 uur (mits voorradig en m.u.z. van sluiting- en feestdagen), na bestellen ontvang je altijd een bevestiging en een track&trace code.

Per post besteld op:

Bezorgd op:

zondag en maandag woensdag
dinsdag voor 15:30 uur woensdag
woensdag voor 15:30 uur donderdag
donderdag voor 15:30 uur vrijdag
vrijdag voor 15:30 uur zaterdag
zaterdag voor 15:30 uur dinsdag

 

  • Wat zijn de verzendkosten?

In Nederland: Bij bestellingen vanaf €35,- verzenden wij zonder extra kosten bij pakketten tot 30 KG. Bij bestellingen minder dan €35,- vragen wij een bijdrage van €4,95. Er is geen minimaal orderbedrag. Houd er rekening mee dat het maximale gewicht van 30 KG per pakket inclusief verpakkingsmateriaal is (ca 2 KG). Wanneer je bestelling niet in 1 pakket kan worden verzonden en er zodoende extra verzendkosten bijkomen, nemen wij ten alle tijden contact met je op voor overleg.

In België: Bij bestellingen vanaf €75,- verzenden wij zonder extra kosten. Dit geldt dit bij pakketten tot 30 KG. Bij bestellingen minder dan €75,- vragen wij een bijdrage van €6,95. Er is geen minimaal orderbedrag. Houd er rekening mee dat het maximale gewicht van 30 KG per pakket inclusief verpakkingsmateriaal is (ca 2 KG). Wanneer je bestelling niet in 1 pakket kan worden verzonden en er zodoende extra verzendkosten bijkomen, nemen wij ten alle tijden contact met je op voor overleg. 

  • Hoe gaat het in zijn werk wanneer ik een bestelling plaats?

Via de webwinkel bestellen heeft onze voorkeur. Is dit niet mogelijk dan kun je ons telefonisch bereiken op 06-13249532. Wanneer je besteld via onze webwinkel dan krijg je altijd direct na het plaatsen van je bestelling een automatische bevestigingsmail, dit is tevens je bon. Ontvang je geen bevestiging? Dan is mogelijk de bestelling niet goed afgerond, of er is een verkeerd email-adres ingevuld. Wanneer het pakket rond 15:30 uur is afgeleverd bij het postdepot, ontvang je begin van de avond een email met de track&trace code. Zo kun je je pakket precies volgen en heb je een indicatie van hoe laat het pakket wordt afgeleverd.

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dit kan zeker, tijdens onze openingstijden. Je ontvangt bericht wanneer de bestelling klaar staat.

  • Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?

Je kunt je bestelling afrekenen per iDeal, vooruitbetalen via een bankoverschrijving of achteraf betalen via Billink.

Het heeft onze voorkeur wanneer je jouw bestelling per iDeal betaald. Ook kun je vooruitbetalen via een bankoverschrijving. We verzenden je bestelling wanneer de betaling ontvangen is. Betaal je per iDeal, dan is dit direct geregeld. Zodra je betaling gelukt is krijgen wij hier een bevestiging van en pakken wij de bestelling direct in. Wanneer je kiest voor vooruitbetalen via bankoverschrijving dan kan het enkele dagen kan duren eer de betaling bij ons binnen is, het duurt dan langer voordat wij je pakket verzenden.

Voor Belgische klanten is het mogelijk om via Bankcontact / Mister Cash en KBC te betalen. De betaling is dan ook direct geregeld. Zodra de betaling gelukt is krijgen wij hier een bevestiging van en pakken wij de bestelling direct in. 

Ook is het mogelijk om met Billink achteraf te betalen (hiervoor dien je wel 'goedgekeurd' te worden door Billink, wij gaan daar niet zelf over). Wanneer je hiervoor kiest en je wordt door Billink 'goedgekeurd', verzenden wij de bestelling direct. Let op: Wanneer je Billink achteraf betalen als betaalmethode hebt gekozen ontvang je van Billink een E-Factuur met de betaalspecificaties. Je dient je betaling te verrichten aan de hand van deze e-mail.

Daarnaast kun je in onze winkel pinnen of contant betalen, wanneer je de bestelling komt afhalen. Bestel je een groot aantal KG's KVV (vers vlees)? Waarschijnlijk heb je dan recht op staffelkorting, betaal dan niet via iDeal, maar wacht op een nieuwe factuur. Wanneer je onze winkel in Haarlem bezoekt kun je vooraf een bestelling plaatsen, het staat dan voor je klaar wanneer je het komt afhalen. Dit is niet persé noodzakelijk. Je kunt tijdens openingstijden gewoon bij ons binnen stappen om te winkelen.

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

Hondjekoek ruilt de door jouw aangekochte producten in overleg, waarbij alleen ongeopende verpakkingen retour kunnen. Bij aankoop of ontvangst van de producten heb je 14 dagen de tijd om - zonder opgaaf van redenen - de verkoopovereenkomst te ontbinden en de artikelen te retourneren. De eventuele kosten voor het retourneren zijn voor de consument. Om het retouren te vereenvoudigen hebben wij hier een ontbindingsformulier toegevoegd, waar je gebruik van kunt maken.

Daar wij na het verlaten van de winkel geen zicht hebben op de manier van het houden van diepgevroren artikelen kunnen deze nooit worden geruild. Mochten er problemen zijn met deze artikelen, neem dan ten alle tijden contact met ons op.