• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Gratis verzending vanaf €69 binnen Nederland

Voor bestellingen binnen Nederland met een orderwaarde boven €69 zijn de verzendkosten gratis. Bij bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten €4,95. Bestellen is mogelijk vanaf een orderbedrag t.w.v. minimaal €20.

Voor bestellingen naar België zijn de verzendkosten gratis voor bestellingen met een orderwaarde boven €99. Bij bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten €8,95. Voor klanten in België is het helaas niet mogelijk om via onze app te bestellen.

Houd er rekening mee dat het maximale gewicht van 30 KG per pakket inclusief de verzenddoos, evt. vulmateriaal en het verpakkingsmateriaal van de producten is (ca 2 KG). Wanneer je bestelling niet in 1 pakket kan worden verzonden en er zodoende extra verzendkosten bijkomen, nemen wij ten alle tijden contact met je op voor overleg.

Ook is het mogelijk om te kiezen voor avondlevering tussen 18.00 en 22.00 uur. Hiervoor wordt €1,25 aan extra kosten berekend per pakket.

* Na jarenlang een lager franco leverbedrag te hebben gehad, hebben wij dit per 1-7 moeten verhogen. De afgelopen tijd zijn er veel kosten enorm gestegen. Van het inpakmateriaal tot aan de kosten voor het verzenden van de pakketten: feestdagen toeslag, volumetoeslag, gewichtstoeslag, toeslag voor pakketten die volgens PostNL handmatig gesorteerd moeten worden en steeds meer leveranciers die verzendkosten aan ons door berekenen. Het verhogen van het franco leverbedrag kon hierdoor niet meer uitblijven.

Voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

Bestel je voor 15:00 uur? Dan wordt je pakketje dezelfde dag nog verzonden (mits voorradig en m.u.z. van sluiting- en feestdagen). Houd hierbij wel rekening met de verwerkingstijd van je betaling. Stel je besteld om 14.58 uur en je bestelling komt bij ons na de verwerking van de betaling pas binnen om 15.03 uur, dan wordt je bestelling pas de volgende werkdag verwerkt en verzonden.

Je ontvangt een notificatie van het ontvangen van de bestelling, het ontvangen van de betaling en het verzenden van de bestelling. Op het moment dat je pakket is ontvangen door PostNL, ontvang je de Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen. Handig is het om hiervoor de app van PostNL te gebruiken. Met deze app blijf je het snelst en makkelijkst op de hoogte van de status van je pakket.

 

Bezorgen via PostNL

Wij verzenden via PostNL. Op zondag en maandag zijn wij gesloten en worden er geen bestellingen verwerkt. Ons verzendschema ziet er uit als volgt:

Besteld op:

Bezorgd op:

Zondag en maandag

Woensdag

Dinsdag voor 15 uur

Woensdag

Woensdag voor 15 uur

Donderdag

Donderdag voor 15 uur

Vrijdag

Vrijdag voor 15 uur

Zaterdag

Zaterdag voor 15 uur

Dinsdag

Doorgaans heeft PostNL de snelste verzendmethode. Je pakket wordt 1 keer aangeboden op het bezorgadres. Als je niet thuis bent, dan wordt je pakket indien mogelijk bij de buren aangeboden. Wil je dit niet, geef dit dan aan bij opmerkingen, wij noteren dit op het pakket. Indien het de bezorger niet lukt om het pakket te bezorgen, dan sturen ze het door naar een willekeurig, maar meestal dichtstbijzijnde postkantoor bij jou in de buurt. Je kunt ook direct kiezen om het pakket te laten bezorgen bij de door jouw gewenste afhaal locatie. Het pakket blijft hier een week op je wachten. Indien het pakket binnen die tijd niet is opgehaald, dan wordt het retour gezonden naar ons. Controleer voor de meeste actuele status van je pakket de Track & Trace code die je hebt ontvangen.

Zodra de postpakketten bij ons zijn opgehaald of door ons zijn afgegeven bij PostNL, zijn ze in handen van PostNL en hebben wij geen verdere invloed over de afhandeling van het pakket. Ondanks dat de meeste pakketten nog steeds heel snel afgeleverd worden, ontstaat er door alle maatregelen rondom Covid-19 soms vertraging. Zeker tijdens drukke periodes rondom feestdagen of andere speciale gebeurtenissen lukt het PostNL vaak niet om de volgende dag te leveren. Ook kan het dan gebeuren dat het langer duurt voordat je een Track & Trace code ontvangt, terwijl je pakket wel bij ons weg is gegaan. Bestel dus geruim op tijd en niet pas op het laatste moment, het is vervelend als je je bestelling niet op tijd in huis hebt!

 

Retourneren

Hondjekoek ruilt de door jouw aangekochte producten in overleg, waarbij alleen ongeopende verpakkingen retour kunnen. Bij aankoop of ontvangst van de producten heb je 14 dagen de tijd om - zonder opgaaf van redenen - de verkoopovereenkomst te ontbinden en de artikelen te retourneren. De eventuele kosten voor het retourneren zijn voor de consument. Om het retourneren te vereenvoudigen hebben wij hier een ontbindingsformulier toegevoegd, waar je gebruik van kunt maken.

Ook is het mogelijk om – tegen betaling – een retouretiket aan te vragen. Dit is goedkoper dan bij PostNL. Wanneer je een retouretiket wilt ontvangen, dan ontvang je een link hiervoor. Je kunt makkelijk betalen via iDeal en het etiket vervolgens downloaden en uitprinten. Nadat je het etiket op de retourzending hebt geplakt hoef je het alleen nog maar in te leveren bij het postkantoor. De kosten van het retouretiket zijn €5,45. Deze kosten kun je per iDeal voldoen.

Daar wij na het verlaten van de winkel geen zicht hebben op de manier van het houden van diepgevroren artikelen kunnen deze nooit worden geruild. Mochten er problemen zijn met deze artikelen, neem dan ten alle tijden contact met ons op.

 

Veel gestelde vragen over ons bestelproces

Hoe kan ik bestellen?

Via de webwinkel of app bestellen heeft onze voorkeur. Is dit niet mogelijk dan kun je ons telefonisch bereiken op 06-13249532 tijdens onze openingstijden of per mail op [email protected] Wanneer je besteld via onze webwinkel of app dan krijg je altijd direct na het plaatsen van je bestelling een automatische bevestigingsmail, dit is tevens je bon. Ontvang je geen bevestiging? Dan is mogelijk de bestelling niet goed afgerond, of er is een verkeerd email-adres ingevuld. Neem in dat geval contact met ons op.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Zie bovenstaand schema. Let op: Een paar keer per jaar zijn wij gesloten i.v.m. vakantie. Hier vind je onze openingstijden en ook staan hier evt. sluitingsdagen genoteerd.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dit kan zeker, tijdens onze openingstijden. Je ontvangt bericht wanneer de bestelling klaar staat.

 

Is er een minimaal orderbedrag?

Ons minimaal orderbedrag is €20.  Wij maken kosten om bestellingen te kunnen verzenden en onder deze grens zijn de kosten te hoog om te kunnen verzenden. Ook voor afhaalorders in de winkel geldt deze grens. In de winkel kun je tijdens de openingstijden ook gewoon binnen stappen en zelf je producten bij elkaar shoppen. Dit mag natuurlijk vanaf €0. Je mag ook bij ons langskomen voor advies, we helpen je graag. Vind je het toch fijner als je bestelling klaar staat? Dan geldt het minimaal orderbedrag van €20.

 

Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?

Als je via de webwinkel of app besteld dan kun je je bestelling afrekenen per iDeal, vooruitbetalen via een bankoverschrijving of achteraf betalen via Billink.

Het heeft onze voorkeur wanneer je jouw bestelling per iDeal betaald. Ook kun je vooruitbetalen via een bankoverschrijving. Betaal je per iDeal, dan is de betaling meteen geregeld. Zodra je betaling gelukt is krijgen wij hier een bevestiging van en pakken wij de bestelling direct in. Wanneer je kiest voor vooruitbetalen via bankoverschrijving dan kan het enkele dagen kan duren eer de betaling bij ons binnen is, het duurt dan langer voordat wij je pakket verzenden. Let op: We verzenden je bestelling wanneer de betaling ontvangen is. Indien wij na 5 werkdagen geen betaling hebben ontvangen, dan zullen wij de order annuleren.

Voor Belgische klanten is het mogelijk om via Bankcontact / Mister Cash en KBC te betalen. De betaling is dan ook direct geregeld. Zodra de betaling gelukt is krijgen wij hier een bevestiging van en pakken wij de bestelling direct in.

Ook is het mogelijk om met Billink achteraf te betalen (hiervoor dien je wel 'goedgekeurd' te worden door Billink, wij gaan daar niet zelf over). Wanneer je hiervoor kiest en je wordt door Billink 'goedgekeurd', verzenden wij de bestelling direct. Let op: Wanneer je Billink achteraf betalen als betaalmethode hebt gekozen ontvang je van Billink een E-Factuur met de betaalspecificaties. Je dient je betaling te verrichten aan de hand van deze e-mail. Als je kiest voor Billink, dan kun je de bestelling alleen aan huis laten bezorgen en is het niet mogelijk om te kiezen voor afhalen op een PostNL locatie.

Daarnaast kun je in onze winkel in IJmuiden pinnen of contant betalen, wanneer je de bestelling komt afhalen. Bestel je een groot aantal KG's KVV (vers vlees)? Waarschijnlijk heb je dan recht op staffelkorting, neem voor het bestellen contact met ons op. Je ontvangt dan een kortingscode n.a.v. het aantal kg’s wat je wilt bestellen, die je kunt gebruiken bij het bestellen in de webwinkel.

 

Zijn mijn bestelde producten op voorraad?

Op de website wordt altijd de huidige voorraad getoond. Je kunt dan ook alleen bestellen wat er op het moment van bestellen op voorraad is. Heb je ergens meer van nodig? Neem dan contact met ons op. Doorgaans krijgen wij snel geleverd van onze leveranciers. Het kan weleens gebeuren dat er toch een voorraadverschil is en dat een besteld product er toch niet blijkt te zijn. In dit geval nemen wij contact met je op om te overleggen. Momenteel (juli 2021) zijn er een aantal populaire producten al een tijdje niet leverbaar door gebrek aan grondstoffen. Zodra deze producten weer uitgeleverd worden, hebben wij ze ook snel weer op voorraad

 

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen

Je ontvangt een Track & Trace code wanneer je bestelling het sorteerproces is ingegaan bij PostNL. Dit gebeurd op werkdagen wanneer wij pakketten aanleveren aan de post. Dit kan aan het einde van de middag zijn, maar ook pas op het einde van de avond. In drukke periodes rondom feestdagen of andere speciale gelegenheden, gebeurd het ook weleens dat de pakketten pas een dag later het sorteerproces ingaan. Je ontvangt de Track & Trace code dan ook pas later. Ook kan het zijn dat je geen Track & Trace code hebt ontvangen, omdat je je emailadres niet goed hebt ingevuld. In dat geval heb je ook bevestiging ontvangen van de bestelling. Neem dan contact met ons op, dan kunnen wij dit nog aanpassen als het etiket nog niet is aangemaakt.

 

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar het klopt niet

Neem contact op met onze klantenservice. Wij pakken alle bestellingen met de hand in en dit blijft mensenwerk. Het kan gebeuren dat er een foutje is gemaakt met het juiste product of het aantal van het bestelde product. Indien de bestelling niet klopt, dan corrigeren wij dit natuurlijk. Bij kleine producten doen wij dit door het product te crediteren en het geld terug te storten. Of het in overleg toe te voegen bij de volgende bestelling.

 

Ik heb mijn bestelling ontvangen en ik heb een klacht

Voldoet het product niet aan je wensen? Neem contact op met onze klantenservice

 

Mijn pakket ligt niet meer op de afhaallocatie

Indien je hebt gekozen om je bestelling af te halen op een PostNL afhaal locatie, dan blijft je pakket daar 1 week op je wachten. Heb je het pakket dan nog niet opgehaald? Dan komt het pakket naar ons terug. Wij zullen de bestelling dan crediteren en het geld terug storten. Wil je de bestelling alsnog ontvangen? Wij kunnen de bestelling tegen verzendkosten a €5,45 nogmaals verzenden. Ook is het mogelijk om je bestelling bij ons in de winkel af te halen.

 

Ik heb een klacht over PostNL

Is je bestelling niet netjes geleverd door PostNL? Neem contact op met onze klantenservice, dan kunnen wij dit terugkoppelen naar onze verzendservice.

 

Hoe kom ik aan een kortingscode?

Met korting shoppen is natuurlijk altijd leuk. Als er een kortingscode beschikbaar is, dan delen wij die altijd als 1e in de nieuwsbrief en meestal ook op onze social media kanalen. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om geen kortingscode te missen of volg ons op Facebook of op Instagram. Ook ontvang je bij je bestelling een kaartje met een kortingscode voor de volgende bestelling. Deze code is een bepaalde tijd geldig op al onze snacks.

 

Hoe blijf ik op de hoogte van acties?

Acties delen wij als 1e in de nieuwsbrief en meestal ook op onze social media kanalen. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om geen actie te missen of volg ons op Facebook of op Instagram.

 

Waar kan ik mijn kortingscode inleveren?

De kortingscode kun je inleveren bij het afronden van de bestelling. Bij de 1e stap in de winkelwagen op de website kun je onder je bestelde producten een kortingscode invoeren. Vergeet hierna niet op toepassen te klikken. Ben je je kortingscode vergeten in te voeren? Het is helaas technisch niet mogelijk om een kortingscode achteraf toe te passen als de order al is ingevoerd.

 

Hoe kan ik een gratis cadeautje uitkiezen?

Als je besteld via onze gratis te downloaden app, dan kun je bij besteding vanaf €50 een cadeautje uitkiezen in de giftmodule van de app. Hoe groter je bestelling, des te groter het cadeautje wordt. Kijk altijd goed na of het cadeautje ook in je winkelwagen is gekomen. Het aanbod van de cadeautjes kan variëren. Als je een herhaalbestelling plaatst en het cadeautje van je vorige bestelling is op dat moment niet beschikbaar, dan komt het cadeautje niet in je winkelwagen terecht. Het is helaas technisch niet mogelijk om een cadeautje achteraf in te voeren als de order al is afgerond. De app is alleen beschikbaar in Nederland.

 

Ik mis iets in het assortiment

Laat het weten via onze klantenservice, wij zullen bekijken of het gewenste artikel een aanvulling op ons assortiment is.

 

Wat is de meerwaarde van het aanmaken van een account?

Wanneer je een account bij ons hebt, dan kunnen wij makkelijk terugkijken in de bestelhistorie. Dit kun je natuurlijk zelf ook inzien en van hieruit kun je een bestelling makkelijk opnieuw bestellen. Ook hoef je niets steeds je gegevens opnieuw in te voeren. Ook kun je met een account meesparen met ons spaarprogramma. Lees hier meer over ons spaarprogramma.

 

Ik ben mijn wachtwoord kwijt

Neem contact op met onze klantenservice. Wij zullen je dan een nieuw wachtwoord toesturen

 

Ik wil mijn account opheffen

Neem contact met op met onze klantenservice, dan kunnen wij dit voor je verwerken