• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Gratis verzending vanaf €69 binnen Nederland

Voor bestellingen binnen Nederland met een orderwaarde boven €69 zijn de verzendkosten gratis. Bij bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten €4,95. Bestellen is mogelijk vanaf een orderbedrag t.w.v. minimaal €20.

Voor bestellingen naar België zijn de verzendkosten gratis voor bestellingen met een orderwaarde boven €99. Bij bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten €8,95. Voor klanten in België is het helaas niet mogelijk om via onze app te bestellen.

Houd er rekening mee dat het maximale gewicht van 30 KG per pakket inclusief de verzenddoos, evt. vulmateriaal en het verpakkingsmateriaal van de producten is (ca 2 KG). Wanneer je bestelling niet in 1 pakket kan worden verzonden en er zodoende extra verzendkosten bijkomen, nemen wij ten alle tijden contact met je op voor overleg.

Ook is het mogelijk om te kiezen voor avondlevering tussen 18.00 en 22.00 uur. Hiervoor wordt €1,35 aan extra kosten berekend per pakket.

Let op: Wij verzenden geen diepgevroren producten

Voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

Bestel je voor 15:00 uur? Dan wordt je pakketje dezelfde dag nog verzonden (mits voorradig en m.u.z. van sluiting- en feestdagen). Houd hierbij wel rekening met de verwerkingstijd van je betaling. Stel je besteld om 14.58 uur en je bestelling komt bij ons na de verwerking van de betaling pas binnen om 15.03 uur, dan wordt je bestelling pas de volgende werkdag verwerkt en verzonden.

Je ontvangt een notificatie van het ontvangen van de bestelling, het ontvangen van de betaling en het verzenden van de bestelling. Op het moment dat je pakket is ontvangen door PostNL, ontvang je de Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen. Handig is het om hiervoor de app van PostNL te gebruiken. Met deze app blijf je het snelst en makkelijkst op de hoogte van de status van je pakket.

 

Bezorgen via PostNL

Wij verzenden via PostNL. Op zondag en maandag zijn wij gesloten en worden er geen bestellingen verwerkt. Ons verzendschema ziet er uit als volgt:

Besteld op:

Bezorgd op:

Zondag en maandag voor 15 uur

Dinsdag

Dinsdag voor 15 uur

Woensdag

Woensdag voor 15 uur

Donderdag

Donderdag voor 15 uur

Vrijdag

Vrijdag voor 15 uur

Zaterdag

Zaterdag voor 15 uur

Dinsdag

Doorgaans heeft PostNL de snelste verzendmethode. Je pakket wordt 1 keer aangeboden op het bezorgadres. Als je niet thuis bent, dan wordt je pakket indien mogelijk bij de buren aangeboden. Wil je dit niet, geef dit dan aan bij opmerkingen, wij noteren dit op het pakket. Indien het de bezorger niet lukt om het pakket te bezorgen, dan sturen ze het door naar een willekeurig, maar meestal dichtstbijzijnde postkantoor bij jou in de buurt. Je kunt ook direct kiezen om het pakket te laten bezorgen bij de door jouw gewenste afhaal locatie. Het pakket blijft hier een week op je wachten. Indien het pakket binnen die tijd niet is opgehaald, dan wordt het retour gezonden naar ons. Controleer voor de meeste actuele status van je pakket de Track & Trace code die je hebt ontvangen.

Let op: Vanaf 1 juli laten PostNL-bezorgers niet langer een papieren niet-thuisbriefje achter wanneer je niet thuis bent. Je wordt voortaan alleen via de mail of PostNL-app op de hoogte gehouden van de status van hun pakket. Het is daarom extra belangrijk om je emailadres goed door te geven, via de track&trace code die je per email ontvangt, kun je de status van je pakket in de gaten houden. Ook is het handig om een PostNL account aan te maken. Met dit account kun je makkelijk de status van je pakket volgen, zelf bezorgtijd of -plaats kiezen en updates over je zendingen ontvangen.

Zodra de postpakketten bij ons zijn opgehaald of door ons zijn afgegeven bij PostNL, zijn ze in handen van PostNL en hebben wij geen verdere invloed over de afhandeling van het pakket. Ondanks dat de meeste pakketten nog steeds heel snel afgeleverd worden, ontstaat er soms vertraging. Zeker tijdens drukke periodes rondom feestdagen of andere speciale gebeurtenissen lukt het PostNL vaak niet om de volgende dag te leveren. Ook kan het dan gebeuren dat het langer duurt voordat je een Track & Trace code ontvangt, terwijl je pakket wel bij ons weg is gegaan. Bestel dus geruim op tijd en niet pas op het laatste moment, het is vervelend als je je bestelling niet op tijd in huis hebt!

 

Retourneren

Hondjekoek ruilt de door jouw aangekochte producten in overleg, waarbij alleen ongeopende verpakkingen retour kunnen. Bij aankoop of ontvangst van de producten heb je 14 dagen de tijd om - zonder opgaaf van redenen - de verkoopovereenkomst te ontbinden en de artikelen te retourneren. De eventuele kosten voor het retourneren zijn voor de consument. Om het retourneren te vereenvoudigen hebben wij hier een ontbindingsformulier toegevoegd, waar je gebruik van kunt maken.

Ook is het mogelijk om – tegen betaling – een retouretiket aan te vragen. Dit is goedkoper dan bij PostNL. Wanneer je een retouretiket wilt ontvangen, dan ontvang je een link hiervoor. Je kunt makkelijk betalen via iDeal en het etiket vervolgens downloaden en uitprinten. Nieuw: Het is nu ook mogelijk om printerloos te retourneren. Je ontvangt een unieke barcode na het aanmelden van de retourzending. Deze barcode kun je vervolgens laten scannen op de PostNL locatie waar je je retourzending langsbrengt. Nadat je het etiket op de retourzending hebt geplakt hoef je het alleen nog maar in te leveren bij het postkantoor. De kosten van het retouretiket zijn €5,55 binnen Nederland, voor België geldt het tarief van €13,75. Deze kosten kun je per iDeal voldoen.

Daar wij na het verlaten van de winkel geen zicht hebben op de manier van het houden van diepgevroren artikelen kunnen deze nooit worden geruild. Mochten er problemen zijn met deze artikelen, neem dan ten alle tijden contact met ons op.