Klantenservice

Wij zijn telefonisch bereikbaar op 06-13249532 tijdens openingstijden van de winkel en je mag altijd de winkel binnen stappen voor vragen, advies en uitleg. Soms kunnen wij door drukte in de winkel de telefoon even niet beantwoorden, laat dan een bericht achter, wij bellen z.s.m. terug!

 

Dinsdag 10.00 tot 17.00 uur
Woensdag 10.00 tot 17.00 uur
Donderdag 10.00 tot 17.00 uur
Vrijdag 10.00 tot 17.00 uur
Zaterdag 10.00 tot 17.00 uur

Ook kun je 24 uur per dag een email sturen naar [email protected] Wij reageren doorgaans zeer snel op berichten (m.u.z. van sluiting- en feestdagen). Daarnaast is het mogelijk om het contactformulier op de website in te vullen.

1 Bestelproces
1.1 Hoe kan ik bestellen?

Via de webwinkel of app bestellen heeft onze voorkeur. Is dit niet mogelijk dan kun je ons telefonisch bereiken op 06-13249532 tijdens onze openingstijden of per mail op [email protected] Wanneer je besteld via onze webwinkel of app dan krijg je altijd direct na het plaatsen van je bestelling een automatische bevestigingsmail, dit is tevens je bon. Ontvang je geen bevestiging? Dan is mogelijk de bestelling niet goed afgerond, of er is een verkeerd email-adres ingevuld. Neem in dat geval contact met ons op.

1.2 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Zie het schema op onze verzenden & retourneren pagina. Let op: Een paar keer per jaar zijn wij gesloten i.v.m. vakantie. Hier vind je onze openingstijden en ook staan hier evt. sluitingsdagen genoteerd.

1.3 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dit kan zeker, tijdens onze openingstijden. Je ontvangt bericht wanneer de bestelling klaar staat.

1.4 Is er een minimaal orderbedrag?

Ons minimaal orderbedrag is €20.  Wij maken kosten om bestellingen te kunnen verzenden en onder deze grens zijn de kosten te hoog om te kunnen verzenden. Ook voor afhaalorders in de winkel geldt deze grens. In de winkel kun je tijdens de openingstijden ook gewoon binnen stappen en zelf je producten bij elkaar shoppen. Dit mag natuurlijk vanaf €0. Je mag ook bij ons langskomen voor advies, we helpen je graag. Vind je het toch fijner als je bestelling klaar staat? Dan geldt het minimaal orderbedrag van €20.

1.5 Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?

Als je via de webwinkel of app besteld dan kun je je bestelling afrekenen per iDeal, vooruitbetalen via een bankoverschrijving of achteraf betalen via Billink.

Het heeft onze voorkeur wanneer je jouw bestelling per iDeal betaald. Ook kun je vooruitbetalen via een bankoverschrijving. Betaal je per iDeal, dan is de betaling meteen geregeld. Zodra je betaling gelukt is krijgen wij hier een bevestiging van en pakken wij de bestelling direct in. Wanneer je kiest voor vooruitbetalen via bankoverschrijving dan kan het enkele dagen kan duren eer de betaling bij ons binnen is, het duurt dan langer voordat wij je pakket verzenden. Let op: We verzenden je bestelling wanneer de betaling ontvangen is. Indien wij na 5 werkdagen geen betaling hebben ontvangen, dan zullen wij de order annuleren.

Voor Belgische klanten is het mogelijk om via Bankcontact / Mister Cash en KBC te betalen. De betaling is dan ook direct geregeld. Zodra de betaling gelukt is krijgen wij hier een bevestiging van en pakken wij de bestelling direct in.

Ook is het mogelijk om met Billink achteraf te betalen (hiervoor dien je wel 'goedgekeurd' te worden door Billink, wij gaan daar niet zelf over). Wanneer je hiervoor kiest en je wordt door Billink 'goedgekeurd', verzenden wij de bestelling direct. Let op: Wanneer je Billink achteraf betalen als betaalmethode hebt gekozen ontvang je van Billink een E-Factuur met de betaalspecificaties. Je dient je betaling te verrichten aan de hand van deze e-mail. Als je kiest voor Billink, dan kun je de bestelling alleen aan huis laten bezorgen en is het niet mogelijk om te kiezen voor afhalen op een PostNL locatie.

Daarnaast kun je in onze winkel in IJmuiden pinnen of contant betalen, wanneer je de bestelling komt afhalen. Bestel je een groot aantal KG's KVV (vers vlees)? Waarschijnlijk heb je dan recht op staffelkorting, neem voor het bestellen contact met ons op. Je ontvangt dan een kortingscode n.a.v. het aantal kg’s wat je wilt bestellen, die je kunt gebruiken bij het bestellen in de webwinkel.

1.6 Zijn mijn bestelde producten op voorraad?

Op de website wordt altijd de huidige voorraad getoond. Je kunt dan ook alleen bestellen wat er op het moment van bestellen op voorraad is. Heb je ergens meer van nodig? Neem dan contact met ons op. Doorgaans krijgen wij snel geleverd van onze leveranciers. Het kan weleens gebeuren dat er toch een voorraadverschil is en dat een besteld product er toch niet blijkt te zijn. In dit geval nemen wij contact met je op om te overleggen.

1.7 Ik heb geen Track & Trace code ontvangen

Je ontvangt een Track & Trace code wanneer je bestelling het sorteerproces is ingegaan bij PostNL. Dit gebeurd op werkdagen wanneer wij pakketten aanleveren aan de post. Dit kan aan het einde van de middag zijn, maar ook pas op het einde van de avond. In drukke periodes rondom feestdagen of andere speciale gelegenheden, gebeurd het ook weleens dat de pakketten pas een dag later het sorteerproces ingaan. Je ontvangt de Track & Trace code dan ook pas later. Ook kan het zijn dat je geen Track & Trace code hebt ontvangen, omdat je je emailadres niet goed hebt ingevuld. In dat geval heb je ook geen bevestiging ontvangen van de bestelling. Neem dan contact met ons op, dan kunnen wij dit nog aanpassen als het etiket nog niet is aangemaakt.

1.8 Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar het klopt niet

Neem contact op met onze klantenservice. Wij pakken alle bestellingen met de hand in en dit blijft mensenwerk. Het kan gebeuren dat er een foutje is gemaakt met het juiste product of het aantal van het bestelde product. Indien de bestelling niet klopt, dan corrigeren wij dit natuurlijk. Bij kleine producten doen wij dit door het product te crediteren en het geld terug te storten. Of het in overleg toe te voegen bij de volgende bestelling.

1.9 Ik heb mijn bestelling ontvangen en ik heb een klacht

Voldoet het product niet aan je wensen? Neem contact op met onze klantenservice

1.10 Mijn pakket ligt niet meer op de afhaallocatie

Indien je hebt gekozen om je bestelling af te halen op een PostNL afhaal locatie, dan blijft je pakket daar 1 week op je wachten. Heb je het pakket dan nog niet opgehaald? Dan komt het pakket naar ons terug. Wij zullen de bestelling dan crediteren en het geld terug storten. Wil je de bestelling alsnog ontvangen? Wij kunnen de bestelling tegen verzendkosten a €5,55 (binnen NL) nogmaals verzenden. Ook is het mogelijk om je bestelling bij ons in de winkel af te halen.

1.11 Ik heb een klacht over PostNL

Is je bestelling niet netjes geleverd door PostNL? Neem contact op met onze klantenservice, dan kunnen wij dit terugkoppelen naar onze verzendservice.

1.12 Hoe kom ik aan een kortingscode?

Met korting shoppen is natuurlijk altijd leuk. Als er een kortingscode beschikbaar is, dan delen wij die altijd als 1e in de nieuwsbrief en meestal ook op onze social media kanalen. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om geen kortingscode te missen of volg ons op Facebook of op Instagram.

1.13 Hoe blijf ik op de hoogte van acties?

Acties delen wij als 1e in de nieuwsbrief en meestal ook op onze social media kanalen. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om geen actie te missen of volg ons op Facebook of op Instagram.

1.14 Waar kan ik mijn kortingscode inleveren?

De kortingscode kun je inleveren bij het afronden van de bestelling. Bij de 1e stap in de winkelwagen op de website kun je onder je bestelde producten een kortingscode invoeren. Vergeet hierna niet op toepassen te klikken. Ben je je kortingscode vergeten in te voeren? Het is helaas technisch niet mogelijk om een kortingscode achteraf toe te passen als de order al is ingevoerd.

1.15 Hoe kan ik een gratis cadeautje uitkiezen?

Als je besteld via onze gratis te downloaden app, dan kun je bij besteding vanaf €50 een cadeautje uitkiezen in de giftmodule van de app. Hoe groter je bestelling, des te groter het cadeautje wordt. Kijk altijd goed na of het cadeautje ook in je winkelwagen is gekomen. Het aanbod van de cadeautjes kan variëren. Als je een herhaalbestelling plaatst en het cadeautje van je vorige bestelling is op dat moment niet beschikbaar, dan komt het cadeautje niet in je winkelwagen terecht. Het is helaas technisch niet mogelijk om een cadeautje achteraf in te voeren als de order al is afgerond. De app is alleen beschikbaar in Nederland.

1.16 Ik mis iets in het assortiment

Laat het weten via onze klantenservice, wij zullen bekijken of het gewenste artikel een aanvulling op ons assortiment is.

1.17 Wat is de meerwaarde van het aanmaken van een account?

Wanneer je een account bij ons hebt, dan kunnen wij makkelijk terugkijken in de bestelhistorie. Dit kun je natuurlijk zelf ook inzien en van hieruit kun je een bestelling makkelijk opnieuw bestellen. Ook hoef je niets steeds je gegevens opnieuw in te voeren.

1.18 Ik ben mijn wachtwoord kwijt

Neem contact op met onze klantenservice. Wij zullen je dan een nieuw wachtwoord toesturen

1.19 Ik wil mijn account opheffen

Neem contact met op met onze klantenservice, dan kunnen wij dit voor je verwerken

2 Gegevens
2.1 Overige gegevens
Hondjekoek.nl
Tel 06-13249532
KVK 34220793
Rabobank NL32RABO0166862274
BTWnummer NL002123658B31
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »