Leg dit mijn hond maar eens uit

  • Geplaatst op
  • Door Ramona de Brock
  • Geplaatst in hondentips
  • 0
Leg dit mijn hond maar eens uit

Voorkom teleurstelling en een lege voerbak, bestel op tijd i.v.m. drukte bij de post.

Een hele boze klant

 

Gelukkig gebeurd het niet vaak, maar vorig jaar hadden wij een hele boze klant. Rondom de feestdagen kan het gebeuren dat pakketten langer onderweg zijn. Deze klant had in deze drukke periode op het 'ongelukkigste' moment van de week besteld. Namelijk op zaterdag aan het einde van de dag. Zaterdag rijden wij om 15 uur nog een keer naar de post, maar bestel je op zaterdag na 15 uur dan wordt je bestelling op dinsdag verzonden daar wij op maandag gesloten zijn. Vervolgens liep het pakket door drukte bij PostNL ook nog eens vertraging op. Hierdoor was de bestelling bijna een week onderweg! Dit is echt uitzonderlijk, de meeste pakketten worden razendsnel bezorgd. De meeste klanten begrijpen het wel dat er vertraging kan ontstaan, maar deze klant was niet voor rede vatbaar. Of wij dit haar hond wilden komen uitleggen schreeuwde ze door de telefoon.

 

Wacht niet tot het laatste moment met bestellen

 

We blijven daarom de komende tijd herhalen, bestel a.u.b. op tijd. Wij blijven verzenden zoals gebruikelijk, maar rondom de feestdagen ontstaat er geheid vertraging. Ondanks de extra toeslag die wij betalen. Mochten er bestellingen zijn die vertraging oplopen, dan doen wij zoals gebruikelijk navraag naar de status van het pakket. En blijven we er bovenop zitten, om de bestelling zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Uit ervaring blijkt dat de bestellingen uiteindelijk allemaal afgeleverd worden, het is daarom niet mogelijk dat je bestelling bij vertraging opnieuw wordt verzonden.

 

 

Ook dit wordt nog spannend

Daarnaast was het vorig jaar ook nog eens zo dat wij vanaf 21 december ineens nog maar een maximaal aantal pakketten konden versturen. Dit door de uitzonderlijke drukte die ontstond. Ons advies is daarom om uiterlijk 15 december je laatste bestelling van dit jaar door te geven. Wellicht is het handig om een portie extra te bestellen. Doorgaans hebben onze producten lange houdbaarheid en ook is het mogelijk om te kiezen voor Achteraf Betalen via Billink. Je hebt na het bestellen dan 14 dagen de tijd om te betalen. Mocht je ergens meer van willen bestellen dan dat wij op voorraad hebben? Neem dan contact met ons op. We kunnen het dan extra voor je inkopen.

 

Wat tot slot nog spannend is, is het dreigende tekort aan kartonnen dozen. Door de enorme vraag kunnen de fabrikanten het nauwelijks aan en lopen levertijden enorm op. Nu hebben wij een grote voorraad ingeslagen, maar we duimen wel hard dat we niet zonder komen te zitten. Ook daarom is het fijn als je op tijd en wellicht iets meer inslaat. Dat kan ook weer een doos schelen. Woon je in de buurt van onze winkel in IJmuiden en heb je lege stevige dozen? Lever ze dan gerust bij ons in, we zijn er blij mee!

 

 

Eindejaarsluiting 

Wij zijn gesloten van 25 december t/m 3 januari. De laatste bestellingen worden vrijdag 24 december om 14 uur bij ons opgehaald. Bestellingen die na 24 december 14 uur binnenkomen, worden verwerkt vanaf dinsdag 4 januari op volgorde van binnenkomst. De winkel gaat vrijdag 24 december om 16 uur dicht, in het nieuwe jaar staan wij op dinsdag 4 januari vanaf 10 uur weer voor je klaar!

Reacties

Wees de eerste om te reageren...

Laat een reactie achter
* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.